tisdag 22 november 2011

Hej rockers!

härligt med ny vecka och så. Det bästa har hittills varit att få slå in julklappar eller ja att det kom ett helt bandylag och hälsade på idag. Satte upp lappar med mitt nummer och såklart försvann alla lappar. JossanP var avundsjuk och åt pepparkakor istället (inte förvånande).

Nu när jag har haft fullt upp med annat så har ju inte min bästaste Beatriss fått sin födelsedagshälsning i bloggen. Därför kommer den nu, bättre sent än aldrig som jag brukar säga. Så GRATTIS BÄSTASTE BEA! Du är en ängel utan vingar och nu kan vi äntligen gå till systemet ihop. Det är det bästa av allt.


Här är vi lika coola och snygga som vanligt. Börjar bli lite jobbigt nu men det är smällar man får ta.


Förövrigt så sprang jag igår och idag kan jag inte gå. Tänk vad det kan skifta från dag till dag.

Peace

1 kommentar: