söndag 7 mars 2010

.

Dagens gilla:
Seger i säsongens första träningsmatch. Spelet var helt klart godkänt för att inte har kunnat träna ordentligt på en riktig plan på länge. Skönt att få hålla nollan även om det var ganska lugnt vid målet. Fick göra lite ingripande iallafall, alltid skönt.

Dagens ogilla:
Varför lyckas jag alltid göra sönder mina solglasögon? Nu ska jag limma och hoppas att det håller. Annars är jag inte den som bangar på att köpa ett par nya.

Dagens fråga:
Är det normalt att deala om en middag med en man inte känner? Är väldigt glad att det var jag som fick numret och ska höra av mig. (vilket jag självklart inte kommer att göra) Puuuh!


Peace

2 kommentarer:

  1. du och din solglasögon, du har väl några på lager? ;)
    jag hade lätt gjort vad som helst för att ha varit med i lördags! hoppas på fler sån tillfällen! :D

    SvaraRadera
  2. han har ju snea tänder så ring inte!!

    SvaraRadera