tisdag 16 mars 2010

.

Dagens gilla:
Fått svar på min reklamation och jag ska få en ny telefon. Var uppe på elgiganten och kikade idag men tyvärr var den slut så jag gör ett nytt försök imorgon.
Vädret kan man fortfarande bara gilla. Solsolsol, mmm!
Jag och min kusin är oerhört fantasifulla. Har planer på att starta ett företag med namnet, Kusinernas livräddning och drogbeslagtagning AB. Känn på det namnet ;)

Dagens ogilla:
Inget direkt ogilla idag heller. Klagar på att jag är uttråkad just nu men det kan jag bota genom att gå och lägga mig. Men nja inte än.


Peace

3 kommentarer:

  1. Theres Karlsson17 mars 2010 kl. 07:32

    Vad blir det för mobil? :D

    SvaraRadera
  2. Åh Johanna, underbart att du bloggat, något som livar upp min underbart hemska dag ;)

    SvaraRadera
  3. det lutar åt iphone :)

    jag livar alltid upp din dag Lovisa :)

    SvaraRadera