onsdag 19 maj 2010

Lovely!

Dagens gilla:
  • Chillade med Lina. Vi hängde vid piren, stan och sen avslutade vi med en fika på wienerkonditoriet - fiket man kan träffa på vem som helst och oftast några favoriter. Jag tror det gjorde båda gott att träffas och prata av oss lite. Du är bäst och det vet du. Löve you very mucho.
  • Äntligen lyssnade väderguden lite på mig. Bjöd på lite sol och klarblå himmel och även om det blev molnigt sen så var det gött i luften. Tack!
  • Träningsvärk är en go känsla.

Dagens ogilla:

  • Gårdagens sista oth-avsnitt. Jag blir förbannad när jag tänker på det, det måste bli en till säsong annars blir jag ännu mer förbannad! Snälla ge mig säsong 8!

Peace

1 kommentar:

  1. vad händer med din uppdatering! give me!
    måste ses snart innan jag far hemåt över sommaren!

    puss lj

    SvaraRadera