söndag 30 maj 2010

LW

Dagens gilla
  • Har idag tillagat en delikat måltid till våran kära mamma. Kockarna Karlsson/Norin är helt klart ett fint team.
  • Imorgon har jag ett uppdrag att utföra. Ska bli väldigt spännande och jag hoppas på positiva svar.
  • Helgen har varit ljuvlig.
  • Balen på GKC var fin och jag var finast hehe...

Dagens ogilla

  • Hur (ursäkta ordvalet) fan kan man få mildare straff om man mördar en människa mot att begå ekonomiskt brott i detta land? Det är ju för sjutton ett hån mot den mördades familj. Visst är ekonomisk brott inte heller okej och ska såklart också straffas men att ta livet av en annan anser jag ska innebära hårdare straff. Helst ska de få samma straff de själva har begått. Men vad fasen låt de bete sig som svin i rätten och sen lipa över att deras familj få lida så fixar vi ner straffet lite. Det är ju synd om de då, att jag inte tänkte på det innan. fy fan...

Dagens i-landsproblem

  • Nuförtiden vaknar jag alldeles för tidigt enligt mig själv, det vill säga innan klockan ringer och det känns lite jobbigt. Även om det är ganska bra för då behöver jag inte ha problemet att jag somnar om och vaknar ex antal timmar senare. Detta är egentligen bara positivt men vad sjutton man kan aldrig sova för mycket. Ett litet i-landsproblem helt enkelt.

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar